Onze klantenservice is maandag weer vanaf 09:00 open!

Klantenservice

Bestellingen

  • Orderstatus bekijken
  • Orders beheren wijzigen

Retourneren

  • Bestelling retourneren
  • Retourformulier downloaden
Bestelling retourneren

Account

  • Beheer betalingen en adressen
  • Wijzig account gegevens
Ga naar mijn account

Bestellen

Betalen

  • Op welke manieren kan ik mijn bestelling betalen? U kunt uw bestelling op vele verschillende manieren betalen. De ondersteunde betalingsmethoden zijn iDEAL, creditcard, bankoverschrijving, Cryptocurrency (zoals Bitcoins), MisterCash & BanContact, DIRECTebanking & SofortBanking en Belfius Direct Net
  • Waarom moet ik mijn betaling overmaken naar Mollie? Zoals wij heel veel van autohandleidingen weten, weet Mollie alles van online betalingen. Daarom handelt Mollie alle betaling voor Udocstore.nl af, ook als je je bestelling per overboeking wilt betalen. Zodra Mollie je betaling ontvangt, laten zij dit direct aan ons weten, zodat wij zo snel mogelijk na ontvangst van je betaling je bestelling kunnen versturen.
  • Mijn bankoverboeking is teruggestort. Waarom gebeurt dit? De verwerkingen van bankoverboekingen hebben wij uitbesteed aan onze betalingspartner Mollie. Daarom vragen wij u om uw betaling te voldoen aan Stichting Mollie Payments.

    Om de verwerking van uw betaling snel te laten verlopen ontvangt u van Mollie een betalingskenmerk; RF..-....-....-.... Dit kenmerk moet u bij uw betaling aan Mollie gebruiken.

    Vermeld u dit kenmerk niet of gebruikt u een andere omschrijving bij uw betaling, bijvoorbeeld het factuurnummer, dan zal de betaling aan u worden teruggestort. Zodra uw betaling is ontvangen en verwerkt bevestigen wij dit altijd per e-mail.
  • Hoe lang duurt de verwerking van mijn betaling? In principe worden alle betalingen direct verwerkt, met één uitzondering. Als u kiest voor een betaling per bankoverboeking duurt het 2-3 werkdagen voordat wij uw betaling hebben verwerkt.
  • Hoe veilig is betalen via Udocstore.nl? Uw betalingsgegevens worden via beveiligde verbindingen (SSL, het bekende hangslotje) naar onze betalingsproviders gestuurd.

    Tevens slaan wij geen gevoelige gegevens zoals creditcardnummers en CVC nummers op onze servers op. Deze gevoelige informatie wordt rechtstreeks doorgestuurd aan onze betalingspartner Stripe. Stripe voldoet aan de stengste internationale veiligheidscertificeringen omtrent het verwerken van creditcard betalingen (PCI DSS).

    Ook zullen onze medewerkers u nooit per e-mail, telefoon of elk ander kanaal om gevoelige informatie, zoals creditcardnummers, pincodes, CVC codes of wachtwoorden vragen.

Verzendkosten en levering

  • Wat zijn de verzendkosten op Udocstore.nl Alle genoemde prijzen op onze website zijn inclusief BTW én inclusief verzendkosten binnen Nederland. Verzending naar België brengen wij €3,95 in rekening. Voor verzending binnen de EU brengen wij €8,95 in rekening. Buiten de EU zijn de verzendkosten €16,95.
  • Welke levertijden hanteert Udocstore.nl Onze gemiddelde levertijd bedraagt 2-3 werkdagen, maar dit kan per product verschillen. Bij elke product kunt u de exacte levertijd vinden. Is de levering van een product onverhoopt vertraagd? Dan stelling wij u hier altijd van per e-mail op de hoogte.
  • Hoe kan ik mijn bestelling volgen? Wanneer je een bestelling hebt afgerond kunt u de status van uw bestelling altijd volgen in uw account onder Bestellingen. Alle bestelling worden verzonden via PostNL. Is uw bestelling klein genoeg om door de brievenbus te gaan? Dan wordt u bestelling verzonden als brievenbusstuk. Bij bestelling van meerdere of grote producten wordt uw bestelling verzonden als pakketpost.

    Waar mogelijk voorzien wij uw bestelling altijd van een Track&Trace code. Deze code kunt u terugvinden in uw account onder Bestellingen en wij sturen u deze code per e-mail zodra het pakketje gereed is voor verzending.

Annuleren en retourneren

  • Ik wil mijn bestelling annuleren Zodra uw bestelling is betaald gaat ons magazijn direct aan de slag om de bestelde producten zo snel mogelijk bij u te krijgen. Het is daardoor niet altijd mogelijk om uw bestelling te annuleren.
    Neem contact op met onze klantenservice en geef aan dat u uw bestelling wilt annuleren. Ons klantenserviceteam zal voor u kijken of dit nog mogelijk is.
  • Ik wil mijn bestelling terugsturen Dat is natuurlijk geen enkel probleem. U kunt uw bestelling altijd binnen 14 dagen kosteloos retour sturen.

    Vergeet niet uw bestelling retour te melden via uw account. Klik bij het product dat u wilt retourneren op de knop Retourneer en volg de instructies.
    Is deze knop niet meer zichtbaar? Dan is het helaas niet meer mogelijk om uw bestelling te retourneren.

    Zorg dat het product wat u terugstuurt in nieuwstaat is. Producten met gebruikssporen, zoals olievlekken, vingerafdrukken en roetvegen, kunnen wij helaas niet retour nemen.
  • Wat is jullie retouradres? Het retouradres is:

    Udocstore.nl
    T.a.v.: Retouren
    Antwoordnummer 11091
    2700VC Zoetermeer
    Nederland / The Netherlands

    Let op: Geen frankering nodig
  • Wanneer wordt mijn geld teruggestort? Nadat wij de geretourneerde producten hebben ontvangen storten wij binnen 3 werkdagen het aankoopbedrag, inclusief de door u betaalde verzendkosten terug op uw bankrekening of creditcard.

Contactgegevens

  • 079 - 744 0216(Op werkdagen van 09:00 - 17:30)
  • info@udocstore.nl

Diensten en voorwaarden

Algemene voorwaarden
Selectuur uw document en versleep hem naar dit venster of kies ervoor om hem handmatig te uploaden.

Verkeerde bestandsextensie

Wij accepteren de volgende bestandsextensies:
pdf, .odt, .doc, .docx, .ptt, .pttx, .xls, .xlt, .pptx, .pps, .ppt of .ott